Ви тут:

Депутати Сєвєродонецької міської ради прийняли звернення  щодо підтримки будівництва залізничної колії Сєвєродонецьк-Бахмутівка

19-08-2019
Категорія: 

На засіданні 67-ї (позачергової) сесії, яка відбулася 19 серпня  депутати підтримали пропозицію голови депутатської групи «Сєвєродончани», депутата Сєвєродонецької міської ради Ігоря Буткова та прийняли  
звернення до голови  Луганської обласної державної адміністрації щодо підтримки будівництва залізничної колії Сєвєродонецьк - Бахмутівка.

Ігор Бутков підкреслив, що для територіальної громади Сєвєродонецька такий варіант будівництва залізниці означає покращення логістичних можливостей та збільшення конкурентоспроможності підприємств міста.

Звернення до Луганської обласної державної адміністрації щодо підтримки будівництва залізничної гілки Сєвєродонецьк - Бахмутівка

Шановний Віталію Мар’яновичу!

Сєвєродонецька міська рада вдруге звертається до керівника Луганської обласної державної адміністрації з пропозицією щодо будівництва залізничної гілки Сєвєродонецьк-Бахмутівка. На жаль, пропозиція, яку ми надавали два роки тому, не отримала належної уваги.

Питання з'єднання залізничних ліній Старобільськ - Білокуракіне – Лантратівка з іншим напрямком Попасне-Рубіжне-Сватове - Куп'янськ для потреб перевезення вугілля та інших вантажів має важливе стратегічне й соціальне значення як для країни в цілому, так і для Луганської області. На жаль, проблема не вирішується вже три роки, перш з усе через втручання народних депутатів Віталія Курило та Сергія Шахова. Які у власних політичних інтересах лобіювали такий варіант будівництва, який сьогодні неможливо реалізувати. Оскільки залізнична гілка Сватово-Білокуракіно мала б проходити через сотні земельних паїв, які належать приватним особам.

Пропозиція Сєвєродонецької міської ради полягає у будівництві залізничної гілки від станції Сєвєродонецьк Донецької залізниці до зупиночного пункту Бахмутівка Донецької залізниці, яка майже уся буде проходити по землях державної власності, які перебувають у користуванні Сєвєродонецого та Новоайдарського лісомисливських господарств. Крім того, відповідно до листа Міністра інфраструктури Володимира Омеляна (додається), вартість будівництва гілки Сєвєродонецьк-Бахмутвка склає від 1,2 до 1,5 млрд.грн., а гілки Сватове-Білокуракіно 1,8-2,2 млрд.

Крім того, пропонований Сєвєродонецькою міською радою варіант:

  1. Це найкоротшій шлях для поставок на ДТЕК «ЛугТЕС» вугілля відчизняного видобутку чи такого, що поставляється у порти.
  2.  Така залізниця виконуватиме важливу соціальну функцію, оскільки населення значної частини території області зможе діставатися до фактичного обласного центру в Сєвєродонецьку залізницею, приміськими поїздами .
  3. Це найбільш реалістичний варіант для реалізації, оскільки дозволяє швидко вирішити питання землевідведення - основна частина колії буде пролягати на землях державної власності, які знаходяться у постійному користуванні державних підприємств Сєвєродонецьке та Новоайдарське лісомисливські господарства.
  4. Це найкоротшій шлях для з’єднання двох залізничних ліній.

Для територіальної громади Сєвєродонецька такий варіант будівництва залізниці означає покращення логістичних можливостей та збільшення конкурентоспроможності підприємств міста.

З свого боку, у разі обрання такого варіанту, Сєвєродонецька міська рада гарантує сприяння у реалізації проекту, у тому числі щодо надання земельних ділянок, що належать до комунальної власності Сєвєродонецької територіальної громади.

 

Рейтинг: 
Голосов пока нет
776
0